Brandwacht Huren is trotse partner van Shutdowns & Turnarounds, hét event voor shutdown-professionals in de Benelux!


5 februari 2019
Hotel Carlton Oasis, Spijkenisse


Voor wie is het event bedoeld?
Shutdowns & Turnarounds is dé ontmoetingsplek voor shutdown en turnaround professionals in Nederland en België.

Download dé guide over beschikbaarheid rond shutdowns & turnarounds.

Krijg direct inzicht in de verschillende aspecten van inzet van professionals en hoe je continuïteit organiseert in jouw bedrijf

Hoe ga je om met beschikbaarheid professionals in krimpende arbeidsmarkt?

Een shutdown & turnaround is een kritische en complexe activiteit. Het is essentieel dat dit efficiënt verloopt, omdat iedere dag dat een installatie uit bedrijf is veel geld kost. In een krimpende arbeidsmarkt met een steeds kleiner aanbod aan professionals is dit alleen maar urgenter. Brandwacht Huren heeft hiervoor een oplossing gevonden door automatisering van zijn bedrijfsprocessen.

De toekomst heet automatisering

In de huidige arbeidsmarkt is het vinden en beschikbaar hebben van professionals steeds moeilijker. Wij hebben de oplossing gezocht en gevonden in automatisering van onze processen en de in house ontwikkeling software als apps, portals en integraties. Daarmee boren we nieuwe bronnen aan en kunnen we snel en accuraat geschikte professionals leveren.

Continuïteit vooraf geregeld

Klanten vinden in onze portal alle relevante gegevens over professionals, zoals certificaten, specialismen, locatie, planning en ervaring. Die data maakt het voor ons een fluitje van een cent om direct te zien welke geschikte professional beschikbaar is en dus om vroegtijdig te plannen of juist met spoed iemand te leveren. Bij shutdowns & turnarounds kan de continuïteit op het vlak van brandveiligheid al vooraf geregeld zijn.


Snelle vervanging bij spoed

Klanten doen via de app eenvoudig en snel een uitvraag. Bij spoedklussen, zoals uitval van mensen, sturen we uitgefilterde professionals in de app een alert, zodat al binnen 2 uur een vervanger ter plaatse kan zijn. Via de app kunnen klant en professionals de klus beoordelen en bijzonderheden vermelden, waarmee we onze dienstverlening verder optimaliseren.

Beschikbaarheid door gericht trainen

Van alle professionals is bekend over welke certificaten zij beschikken. Wanneer die verlopen, krijgen ze automatisch een melding om hun certificaat te verlengen. De cursussen hiervoor kunnen zij volgen in onze BWH Academy. Daarmee hebben we de blijvende beschikbaarheid van professionals zelf in de hand. In de Academy trainen we bovendien nieuwe kandidaten en kunnen bestaande professionals zich doorontwikkelen naar nieuwe specialismen. Op die manier leiden we heel gericht op naar specialisaties waar veel vraag naar is en houden we de controle over nieuwe aanwas.